“هنوز زنده ام خبر جعلی منتشر می کنند وای به حال تاریخ انقلاب”


دکتر مهدی خزعلی در وبسایت خود نوشت :هنوز من زنده ام،
پدردر قید حیات است، کروبی هم زنده است، خبر هم در صفحه اول سایت موجود است، دهها
سایت و خبرگزاری هم عین مطلب را منعکس کرده اند، هنوز مرکب قلم من خشک نشده است که
مرکز اسناد انقلاب اسلامی، آن ‌را تحریف می‌کند و خبری کذب منتشر می‌سازد، نمی‌دانم
دیگر چه اعتمادی به تاریخ انقلاب تدوین شده توسط مرکز اسناد می توان داشت؟! با این
خبر کذب من دیگراعتمادی به اخبار مربوط به مطهری، بهشتی، منتظری، قدوسی، طالقانی،
شریعتی، مفتح و امام – که توسط این مرکز منتشر می شود- ندارم، شما که اینقدر راحت و
بی‌پروا درحیات ما دروغ‌ پردازی می کنید، بعد از ما چه خواهید کرد؟
خبر در سایت من با عنوان” ناهاری به قیمت جان کروبی!”
منتشر شد، من ازپدر و آقای کروبی برای ناهار دعوت کردم، آقای کروبی دعوت مرا(به
منزل من، نه منزل پدر!) پذیرفت و پدر آمدن خود را مشروط به توبه و اعدام آقای کروبی
فرمودند!
اولاً: دعوت از سوی من بوده است و عبارت” درخواست آقای
کروبی” کذب محض است!
ثانیاً: آیت الله خزعلی پذیرفتند و فقط یک شرط کوچک
گذاشتند! آن هم اعدام کروبی بود! حال بایداز معظم له استفسار کنم که مهمانی بعد از
تحقق شرط باشد (اعدام) یا قبل از آن!
بدینوسیله از سایت ‌هایی که خبر کذب منتشر کرده‌اند می‌خواهمٰ
این اصلاحیه را منتشر نمایند. با تشکر از این که قانون مطبوعات را ارج می نهید.
۲۰/۵/۱۳۸۹ دکتر مهدی خزعلی
سایتهایی که خبر دروغ منتشر کردند: ” مرکز اسناد انقلاب
اسلامی، تابناک، جهان نیوز، عصر ایران، رجانیوز، نقدنیوز، نورپورتال، ۵۹۸،
سحرنیوز،پرشین‌وی، استقامت، کاج‌نیوز، لیمون پرس و …..”
خبر صحیح:” ناهاری به قیمت جان کروبی”
“چندی پیش ناهار مهمان کروبی بودم، از همه جا سخن گفتیم،
به او گفتم: باید به این فضای امنیتی پایان داد، باید دوباره نهادهای دموکراسی را
فعال کرد، روزنامه ها و احزاب باید جان بگیرند و فضای گفتمان جای مخاصمه را بگیرد،
این بحران و فضای امنیتی خواست انحصار طلبان است، او نیز استقبال کرد، قرار شد از
او و پدر برای مهمانی ناهاری دعوت کنم تا گفتگویی داشته باشند، از آزادگی ، سادگی و
حریت لرها بهره گرفتم و او آماده این مهمانی شد.
شب منزل پدر بودم، از ایشان نیز برای مهمانی و گفتگو
دعوت کردم، برآشفته شدند و گفتند: ” من اگر بیایم، سیلی به او می زنم !” عرض کردم
این که گفتگو نمی شود، بیایید و آنچه نصح و خیرخواهی می دانید به ایشان بگویید و
باز یادآوری کردم که شما لرها زبان هم را بهتر می فهمید” معظم له پذیرفتند، اما
گفتند: ” یک شرط دارد، آقای کروبی باید توبه کند و حاضر شود اعدامش کنند! ” دیگر
رویم نشد به آقای کروبی چیزی بگویم، نمی دانم حاضر است یک ناهار به قیمت جانش در
منزل ما صرف کند؟!
می بینید که جناح اصولگراحاضر به گفتگو است! این آقای
کروبی است که تن به گفتگونمی دهد و سرباز می زند!
۸۹/۵/۱۳ دکتر مهدی خزعلی
خبر مجعول مرکز اسناد انقلاب اسلامی:
پاسخ جانانه آیت‌الله خزعلی به کروبی
آیت الله خزعلی با رد درخواست کروبی برای دیدار با وی
که به بهانه رفع کدورت ها مطرح شده بود گفت: من اگر بیایم، به کروبی سیلی می زنم.
مهدی خزعلی، فرزند آیت الله خزعلی که مدتی پیش به دلیل
همراهی با جریان فتنه از سوی بیت آیت الله خزعلی طرد شده است، از پاسخ قاطع پدر
برای دیدار با مهدی کروبی خبر داده است.
چندی پیش قرار بود با نقشه مهدی خزعلی ، مهدی کروبی با
آیت الله خزعلی دیداری داشته باشند و درخصوص وقایع پس از انتخابات صحبت کنند تا رفع
کدورت! شود که آیت الله خزعلی پس از اطلاع از نقشه فرزندش، ضمن رد درخواست کروبی و
مهدی خزعلی گفت من اگر در این مجلس حاضر شوم به کروبی سیلی خواهم زد.

منبع:سایت کلمه

هیچ نظری موجود نیست: